דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קישוט רכב - כל הדרכים מובילות ל...חתונה 

מאת    [ 10/08/2011 ]

מילים במאמר: 404   [ נצפה 3401 פעמים ]

כשמדובר במשימת קישוט רכב החתונה ישנן דרכים שונות לעשות את זה וחשוב לדעת עד כמה בני הזוג רוצים להיות רשמיים. אפשר לקשט את הרכב בצורה מיושנת, עם פרחים ובלונים, ולתת לרכב את המראה של שנות השבעים. מצד שני, אם רוצים שרכב החתונה יעוצב במראה מודרני, חשוב להשקיע מחשבה ולתכנן מראש את מראה הרכב.

מכונית החתונה אוספת את הכלה מסלון היופי ולכן היא צריכה להיות מעוצבת על פי רצונה. הרכב צריך לשקף הן את אישיותה של הכלה ואת נושא החתונה. 

עבור חלק מהזוגות עיצוב הרכב מהווה ממש הצהרה רצינית ולכן העיצוב יהיה אלגנטי ומכובד. אצל אחרים הרכב יהיה פחות רשמי עם קריצה והומור. אבל הכי חשוב זה שהכלה צריכה לאשר את דוגמת הקישוט. אחרי הכול הנסיעה ברכב החתונה הוא המסע האחרון שלה כרווקה ולכן חשוב שהיא תגיע למקום החתונה כשהיא רגועה ומרוצה.

בניגוד לשאר מרכיבי החתונה,  קישוט רכב יכול להיות מצחיק והומוריסטי. אם בני הזוג החליטו להגיע עם רכב אחד (שמקושט בצורה אלגנטית), הם יכולים להחליט שהרכב ממנו ייצאו ממקום החתונה היישר לירח הדבש שלהם יהיה שונה ויעוצב באופן קליל.

כולנו מכירים את החתנים שמחליפים את חליפת החתונה האלגנטית במכנס קליל וחולצת טריקו עם כיתוב מצחיק. כמובן שרגעי ההשתטות מתחילים לאחר טקס החופה, ובעיקר כשהחתן מבושם ושתוי בחלקו. 

קישוט רכב שלוקח את בני הזוג הטריים לירח הדבש יכול להיעשות בכוונה כדי למשוך את תשומת הלב ולהצהיר שדיירי הרכב הזה הם נשואים טריים.

אפשר להצמיד למכונית החתונה פחיות בירה הקשורות בחוט אל הפגוש האחורי, ו/או שלט גדול שכתוב בו "Just Married". אבל אפשר בהחלט לשבור את המסורת ולכתוב סיסמאות ייחודית כיד הדמיון הטובה עליכם.

כלל הזהב הוא לא לחסום את שדה הראייה של הנהג, ולכן אם משתמשים בבד טול חשוב לבחור בבד טול לבן שקוף שרוחבו לא יעלה על 30 ס"מ ובכך לנהג יהיה שדה ראייה טוב. כלל זהב נוסף הוא לא להדביק לרכב כלום אלא להשתמש בקשירות. בסוף האירוע צריך להחזיר את הרכב לקדמותו ואף אחד לא היה רוצה שיישארו לו סימני ניירות דבק על הפח או השמשות. 

עוד עצה טובה היא להשתמש בטוש נוזלי לבן מיוחד המשמש לכתיבת הודעות מצחיקות, או לרישום שמות החתן והכלה בצירוף לב חביב. חשוב לוודא שהטוש יהיה מחיק וניתן לניקוי בקלות. 
ניתן גם להצמיד שלטים מגנטים עם שמותיהם של החתן והכלה בצירוף לבבות על החלק החיצוני של המכונית.  

בקיצור, קישוט רכב זו משימה אחרונה ליום החתונה וכדאי שהיא תיעשה עם תכנון מוקדם ובעיצוב נאה.


קישוט רכב לחתונה- קישוט מכוניות מתנה- הפונפון  http://www.haponpon.co.il לפרטים נוספים ולהזמנות קישוט רכב לחתונה צרו קשר טלפוני:   054-4929395 קישוט רכב - קישוטי רכב - קישוט מכוניות - קישוט מכונית - קישוט לרכב - קישוטים לרכב - קישוט רכב חתן כלה? הפונפון - קישוט רכב לחתונה עומד לשירותכם! הפונפון מתמחה בייצור ערכות קישוט לרכב חתונה של חתנים וכלות ובשירותי קישוט מכוניות לחתונה בבית הלקוח באזור המרכז. בנוסף, הפונפון מייצר ומשווק ערכות קישוט מכוניות הניתנות במתנה בין קרובי משפחה ומספק שרותי קישוט רכבים בבית הלקוח ובסוכנויות הרכב.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב